Jag ar en svensk sommarromantiker.

Just nu kanns det skitbra att aka hem den 23 juli. Fast jag bavar for att saga upp mig fran jobbet, Woolshed. Jag sa att jag skulle stanna "absoluuut minst tva manader" och det blir typ 6 veckor. Na, det ar nog inget att oroa sig over for dem har en jadra rundgang pa personalen dar. Speciellt nar de nekar australiska tjejer fran att jobba i upstairsbaren. De vill namligen bara ha backpackerflickor dar. Skyll er sjalva.
Idag har jag solat och planerat min hemresa. Jag har till och med varit duktig och mailat en korskola for att hora om det finns plats for mig i deras intensivutbildning. Det dar korkoret maste tas!
Jag vet att jag har ett jobb hemma och det kanns skont ocksa. Slippa tanka pa sant direkt nar jag kommer hem. Killingen, here I come! I host drar jag nog till Norge med nagra vanner. Det maste tankas pa. Jobb och boende..
Vad hander i sommar? Ar det nagon som laser? For isafall vill jag ha tips, massa tips! Vad ska du gora i sommar?

Fy fan vad jag ogillar den australiska accenten. Snart slipper jag den.


Kommentarer
Postat av: Erika

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åk inte till Norge snälla Emma! Mitt hjärta kommer krossas om jag inte får vara med dig i höst heller! Du har varit borta från mig tillräckligt länge nu!! :'(


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback