I min lilla bubbla, här är det fint må ni tro.

Nu missade jag precis 14.20-bussen in till stan. Nästa buss går om en timme och nästa tåg 16.10. Hur drygt som helst! Det är så himla tråkigt att bo i Kil faktiskt, ställer man sig på Storgatan och skriker "HO HO" så dröjer det inte länge innan man hör ett avlägset ho ho tillbaka. Så dött är det här. Inte blir det bättre av att buss och tågförbindelserna har blivit sämre nu under sommaren. Jag har ingen mobil, jag tar mig inte härifrån (jävla ickebefinnande körkort) jag känner mig helt enkelt isolerad. När jag väl kommer in till stan ska jag shoppa duschdraperistång, duschdraperi och golvlist för duschen. När hela duschbusinessen är fixad ska jag åka till IKEA och köpa fotoramar, burkar plus en massa jox som man brukar få med sig hem därifrån. Efter IKEA ska jag dricka öl med Erika och hennes vänner. När jag kommer hem till hålan igen ska jag leka Martin Timell och styra upp mitt badrum och dusch. Spela roll vad klockan är och det blir säkert roligare efter ett par öl innanför skjortan.

Nu är jag bra uttråkad!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback