Filmtips.

Snatch! Movienight har pa hostlet. Antagligen ar jag superseg som vanligt men jag sag Snatch forst ikvall. Sjukt snygg och valgjord film! Brad Pitt gjorde det snygga och Guy Ritchie det valgjorda. Haha, na da. Jag fattar inte hypen med Brad Pitt arligt talat. Varldens sexigaste man.. Ar han verkligen sa snygg? Jag menar visst, han har fina drag men det ar val inte over sig? Gillar inte hans ogon..
Jag kan ocksa saga att jag har Dan Browns "Da Vincikoden" pa hyllan i mitt rum. Kopte den pa second hand i Sydney for ungefar tre manader sen.  Den vantar pa mig och skriker las mig! Alla har last den boken. Alla sager att den ar sa bra. Jag tittar pa omslaget och suckar, den ser sa trakig ut. Gul och ful. Ar den bra? Kanske imorgon. Eller kanske inte. Nu ar snart klockan 00.00 och bussen kommer och hamtar upp oss 07.10.
SOVA! Skont.
Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback