Det som hander och sant.

Nu ar Ansibaby har. Hon flog in i onsdags och var har vid midnatt. Olyckligt nog sa jobbade jag den kvallen, kunde inte vara med och hamta henne pa flygplatsen. Shame shame, men jag tittade pa henne nar jag smog in 04.30 pa morgonen. Hon hade lamnat en bit kartong pa min kudde "HEJ! :D" stod det pa kartongbiten. Sa sott sa.
Dagen efter alltsa torsdag visade jag henne runt pa stan, tog nagra ol pa en irlandsk pub, at god mat pa mitt jobb och tog ytterligare en ol. Later fortraffligt va? Om man bortser fran att jag senare pa kvallen begav mig till jobbet, lite gladare an vanligt.
Pa fredagen gick vi upp ganska tidigt, vid 7-tiden, for att ta bussen till the reef terminal. For dagens plan var snorkling! Aaah! Det ar det basta, sa underbart vackert! Jag simmade runt och inbillade mig att jag var lilla sjojungfrun (min favorit disneyprinsessa.) Stora barriarsrevet ar sagt att vara ett av dem basta reven for dyk och snorkling i varlden och jag forstar varfor. Jag sag Nemo! Jag sag en jattestor skoldpadda (en cool en, som skoldpaddan i Hitta Nemo. "Duuuuuuude!") och massa konstiga fiskar med fina farger. Korallerna var vackra ocksa. Det var en upplevelse minst sagt. Efter snorklingturen var det dags for mig att jobba igen (snark, jag var aptrott ju och pa fredagar stanger vi FEM pa morgonen och gissa vem som var tvungen att stanna kvar och stada skiten? Jepp...)
Lordagen pallrade jag mig upp ur sangen 17.00, haha. Vi hann besoka bottleshoppen och McDonalds innan vi borjade gora oss vackra for en helkvall pa stan. Vi hamnade saklart till sist pa Woolshed och dar dansade vi massa men det var nagot som saknades. Typ snygga killar. Och musiken var skit! Aven fast jag var full sa brydde jag mig. Jag ger min lordagskvall betyget 4 av en skala av 10. Eller kanske 5.
Idag sondag har vi besokt "sugarworld water park", det var nagra har fran hostlet som hade anordnat resan dit. Mellan 10.30-16.00 var vi dar och det sa himla mysigt med bbqlunch, glass, vattenrutschkanor och underbart vader. JAG HAR BLIVIT SA BRUN OCH FIN! Kanske ar vart att ringa hem till mamma for en newsflash, hon tjatar (tjatade kanske, har inte sett henne pa ett tag. 9 manader och 5 dagar for att vara exakt.) jamt om att jag maste sola, att jag ar sa blek, att jag ser sjuk ut och tank vad fin jag skulle vara bara om jag fick lite farg och yadayadayadasnark. Undrar om hon kommer tro mig? Hon blir bajsbrun, pappa blir bajsbrunare, lillasyster ar en pepperkaka och lillebror min ar en datornord sa honom raknar jag inte med. Eller vem vet, jag har hort att ljuset fran en datorskarm kan gora en lite smarosigt.. Sexy.
Imorgon ska vi upp tidigt igen. Nar ska galenskapen ta slut? Planen ar en heldag med regnskogsvandring. HAHAHA, ja josses. Jag i en regnskog. Jag vandra. Hohoho. Haha. Aja, det blir sakert bra.
Tisdag blir det forhoppningsvis partey om jag inte jobbar det vill saga.
Nu vet ni lite mer vad som hander och sant i mitt liv.
I'm looking for love.
Tell me I'm beautiful.
TJING!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback