Bara massa ordbajs.

Pa mandag ska jag klippa mig, fy fan vad gott! Det kommer nog bli ganska kort for det ar sa slitet plus att jag ska gora massamassa blonda slingor ocksa. Det enda jag vill ar att se bra ut. Ska det vara sa himla svart? Tydligen.

Pa tisdag flyger jag till Sydney och ar framme dar ungefar 10 pa morgonen, jag har alltsa en hel dag med shopping framfor mig. Kul! Fast det ar sa svart med alla presenter som jag vill kopa med mig hem. Vad koper man till sin pappa t.ex.? Det kanns som den mannen har allt han vill ha.. Kanske kan kopa godis och cashewnotter till honom pa taxfreen, det gar alltid hem. I Sydney ska jag ocksa hinna med att besoka Gladstone och Raglan (pubarna jag jobbade pa) ta en drink med det folket och efter det ska jag ut och dansa med en van och kollega, Nina. Hon jobbade sin sista kvall pa Woolshed igar och ikvall ar det min tur. Sorgligt.

Idag lordag, har jag solat, atit sallad och dronat runt.. Ikvall ska jag jobba till stangning vilket betyder att jag lamnar jobbet 06.00 pa morgonen, sjukt!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback