Australien - Ett

Jag har nämligen lagt in alla mina Australienbilder på datorn. Sorterat dem i mappar till och med. Det blir mycket bilder framöver. Här kommer några favoriter. 


Jag blickar ut över havet. Bajsbrun med hippiefrilla. Byron Bay.


O'hoj Kapten! Annas partystämmning steg snabbt och i sällskap med the drunken Crab festade hon hela kvällen, ända tills hon blev trött och somnade på Raglans loungesoffa.


"Den skrattande fågeln." Kokaburra. Featherdale Wildlife Park.


Min utsikt från hängmattan, där spenerade jag många lata timmar. Cairns.


Operahuset, i Sydney såklart. Enligt Anna har jag tagit bilden från fel håll. Man ska stå på andra sidan och fota, för då får man med Harbour bridge i bilden. (Kolla den söta lilla gula båttaxin! Vroomvroom.) Jag kom förrsten på för någon dag sen att vid mitt första möte med Operahuset så slickade jag på det. Fresh. Men hur många har gjort det? Haha.


Här är Harbour brigde förresten. Vilka tråkiga bilder jag lägger upp nu! Åter till favoritbilderna...


Som den här godingen. HAHAHA, skandalöst! Min sista kväll i Sydney, dagen efter flög jag upp till Cairns. Om jag minns den? Njaa. Men kul hade vi! Vi hann med att supa till ordentligt på rummet, hänga i Raglans bar, ramla runt på dansgolvet på The Gaff, Hungry Jacks (a.k.a Burger King), fixa "efterfest" med Agneizska och henns DJ-kompis. Jag däckade och Anna försökte få liv i mig. Klockan var 01.30!!! HAHAHA!


Norrlänningar! Kusinerna Christoffer och Cecilia. Vi träffade dem i Brisbane och mötte upp dem igen i Sydney. Här är vi på Scubar. 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback