00.53

Idag har jag varit äckligt lat. Lat och illamående, jag blandade lite för mycket igår. Trodde jag visst bättre än att köra vin på förfesten och öl på krogen, men det hade jag ju inte en tanke på. Sen tyckte jag det var en liten kul idé att dricka shoten som Jennie bjöd på vid fyratiden imorse. Strohrom, det kommer tydligen ifrån Österrike, good shit med 80% alkohol. Det slog till precis när jag skulle lägga mig för att sova. Det var då jag började svammla massa, Anna låg bredvid och lyssnade snällt på mig. När jag vaknade var jag torr i munnen och huvudet riktigt pulserade. Det tog ett bra tag att återgå till att bli relativt normal. Efter att ha hängt hemma hos Jennie ett tag åkte vi in till stan och åt mat på Tin-Tin. Det var ingen höjdare, maten får inte betyget fyra av fem toasters inte! När vi satt där gick Victor och Oscar förbi och dem bestämde sig för att göra oss sällskap. De åt lite mat ockå och Oscar drog några riktigt grabbiga skämt. Haha. Efter det mötte vi upp Malin och vi fikade på Wayne's, gamla Rådhus cafét. Sista gången vi ser henne på länge nu. Fast jag har planer på att åka ner och vålgästa henne där i Paris. Trevlig fika, efter det åkte jag hem och gjorde ingenting förutom logga in alldeles för mycket på facebook. Jag är beroende!

Nu vet jag inte hur jag ska fortsätta det här. Ska äta lite grönsaksdipp och kolla på tv. Så jag fortsätter inte alls. Jag sätter punkt för idag.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback