Solen skiner, var glad!

Ibland får man känslan av att allt man skriver är så himla ointressant att man helt tappar sugen att blogga. Så känner jag just nu. Vad ska jag skriva om egentligen? Men då slår det mig, även fast innehållet kan diskuteras så finns det ändå en mening med det. Jag själv tycker att det är jättekul att läsa mina kompisars små blogginlägg om allt och ingenting. Och framförallt  så är det ett bra sätt att hålla koll på vad som händer i deras liv. Det är bara att inse, vi kommer att spridas mer och mer, befinna oss i olika orter, städer, länder och t.o.m. kontinenter och kanske om man är som jag tappa kontaken under tiden. Sorligt men sant. Men det är då bloggen kommer in. Blogga mera snälla! Skriv vad som har hänt under dagen, vad som kommer att hända, vad som gör dig glad och vad som gör dig ledsen och blogga ofta! Kan inte alla mina vänner skaffa en blogg?

Åter till mitt ointressanta inlägg som jag loggade in här för att skriva.
Idag skiner solen för en gångs skull. Oh så skönt. Här sitter jag i favoritjeansshortsen och en för liten bh. Ska snart gå ut och göra pedikyr på altanen. Jag ogillar skarp att fixa med fötterna för dem blir ju aldrig fina! Hur jag än badar dem, sliter med fotfilen och målar tånaglarna i någon söt färg så kommer mina fötter alltid att fula. Fast alla fötter är fula, tur att dem snart kommer att gömmas i strumpor och raggsockar... Det är nog det enda som är bra med vintern. Har sökt jobb på en skiresort i Norge förresten (kul!) Borde försöka lära mig att åka snowboard. Har tänkt det i många år fast det har aldrig blivit av. Vill någon agera lärare?
Ikväll ska jag jobba och likaså imorgon. Dagen efter det är det måndag = ny vecka. Ny vecka, nya möjligheter som man säger va? För min del blir det intensivsöka efter kollektiv eller rum i Oslo, den här veckan ska jag bara ringa till annonsörerna istället för att maila som jag har gjort tidigare. Det känns effektivare. Annars kommer det inte hända allt för mycket. Kanske lite jobb och förhoppningsvis lite fest på det! Och fika säger jag aldrig nej till..   

Kommentarer
Postat av: Malin

DU! jag säger bara, vi ska ses i veckan! Måndag passar mig ypperligt! ;) Jag vill gärna ses! Jag har varit sjuk i helgen! :( Jättedålig ett tag! Fast nu mår jag faktiskt relativt bra! Så imorgon är jag lätt på, om du är på?:D PUSS


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback