Tjejkvällen.

Det var jättemysigt igår. Jag och Malin möttes upp på stan, på stora torget. Där stod jag en stund och väntade på henne och kände att jag smälte in riktigt bra bland de nya små liven. Kallat ettor på gymnasiet. Eller fjortisar. Nu var det alltså fyra år sedan jag själv började på gymnasiet och jag har redan sluppit ur mig
På min tid... Dåååå.
Mer än en gång till och med. Vart tog tiden vägen? Nu sitter man här arbetslös med massa frågor utan ordentliga svar. Velar fram och tillbaka. Väger fördelar mot nackdelar. Lite smått deppigt.
Tillbaka till gårdagen. Först köpte Malin nytt kol och tvåäpplentobak till sin älskade pipa. Ingen brudkväll utan pipa, sa vi bestämt. 
Därefter blev det Konsum i mitticity. Chips, dricka och ost. När vi kom hem till Malin satte vi fyr på pipan och puffade på. Jag mina damer och herrar kan numer göra rökringar! Japp, Malin lärde mig. Hur coolt som helst! Fast jag måste säga att man ser lite miffo ut när man sitter och blåser ut röken med ett fisklikt ansikte och dessutom med ögonen i kors (för att se rökringarna själv förstås.) Vilken vacker syn.
Vi väntade och väntade och till slut kom Emelie och Anna! Kärt återseende. Vi rökte lite mer pipa, gluttade på youtube och kollade på Linas kvällsbok. Vilken söt film (fast boken är ju så mycket bättre!) Bra kväll.

Ey pinglor. Filmkväll hos mig? Vad sägs om söndag? Fucking Åmål och Den bästa sommaren? Eller kanske för min skull Tillsammans? Eller Kopps, Smala Susie..? Någon annan som har några tips på fina svenska filmer? Och vad händer på lördag?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mli

Jaa, ringde förut. Och de förstod mej inte! Det enda de kunde hjälpa mig med var att jag fick dela upp det på två månader. Jävla p-lisa.....

Postat av: Malin

Jag är lätt på filmkväll på söndag! :D eller filmdag tillomed kanske?;)

2008-08-26 @ 17:53:03
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: purre

Jah vill också vara med ju :) i din källare.. Men jag slutar kl 4 då men kan ju komma efter det! WOH

2008-08-27 @ 11:17:55
Postat av: Erika

hej goding! blev det ingen filmkväll igår? om det blir nån annan kväll vill jag gärna vara med... glömde totalt bort det igår jag. jag känner mig lite ensam. vi kanske kan ses imorgon eller onsdag? jag vill gå ut med dig också. när? :) stanna i karlstad i höst emma... det blir bra det. puss puss!

2008-09-01 @ 22:52:13
URL: http://undiserika.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback