Suget.

Nu längtar jag efter att få festa loss lite. Jag har varit på hemmaplan i över en månad och jag har varit ute på krogen två gånger. Lite under medel. Och imponerande för att vara jag.

Men i alla fall på fredag blir det äntligen lite fest och shaka booty. Malin C ska ha avskedsförfest, låter inte det sorgligt? Snart åker hon tillbaka till Paris för att plugga franska. Jag har hört rykten om att hon har en blogg och jag hoppas att hon kommer uppdatera den flitigt och fylla den med massa Parisbeskrivningar och berättelser. MiniMalin på devote.se eller om det är här på blogg.se. Får passa på att promota lite.
Efter förfesten gissar jag på att vi drar oss mot Glada Ankan. Shake, shake, shake!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback