Jaha?

Imorgon åker Pappa på arkelogiresa till Sthlm. Jag älskar kas (Kils Arkeologiska Sällskap) resor ju! Så nu är jag lite avis. Tur att resan inte går till något coolare ställe än Sthlm för då skulle jag väl ha surat hela helgen. Vad kan det finnas där att se som jag inte har sett så många gånger förr, t.ex. Gamla Stan? Kunde passat på att shoppa, det bidde inget handlande igår. Stackars mig.

Idag har jag jobbat lunch på Killingen, det gick väldigt bra faktiskt, det är så mycket enklare än att jobba kvällstid. Under dagen har vi en stor lunchbuffé som folk själva plockar ifrån istället för en a la cartemeny. Oj, så praktiskt tycker jag. Det var bra ruljans på folk så tiden flög förbi. Det fanns alltid något att göra och det är så mycket bättre än att stå och häcka och se dum ut. 

Men vet ni vad jag fick reda på idag? Det är personalfest på söndag! Kul! Äta god mat, dricka massa sprit och leka fåniga lekar. Jag minns förra Killingfesten då vi åkte iväg till Humletorp och övernattade där. Vi badade i en stor varm badtunna och i sjön och bastade. Gött! Innan middagen drack vi en massa shots och andra alkoholhaltiga grejer så när vi väl slog oss ner för att äta var jag bra på pickalurven. Jag var minstingen i gänget med mina 16 snart 17 år. Det var en bra liten utflykt. Men då blir det ingen filmkväll hos mig på söndag! Dumt. Annan dag? 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

LÄTT att det blir en annan dag;) jag ger inte med mig så lätt!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback