Dagens man.

http://www.youtube.com/watch?v=L-8PkJIkjIo Gael Garcia Bernal

Klippet är en trailer på filmen Science of sleep som jag ännu inte har sett. Men det blir nog snart för den kan inte vara något annat än bra med honom i huvudrollen. Han är lika begåvad som han är snygg. Det vill säga mycket. Ett annat stort plus är att filmens huvudmusikspår (om det nu finns ett ord som det) är inget mindre än några andra favoritgrabbar, the Strokes. http://www.youtube.com/watch?v=exRFPzPkBE0 Fear of sleep från skivan first impressions of earth. Nu blev jag strokessugen, har inte lyssnat på dem på evigheter. Skärpning. First impressions of earth är nog den bäst plattan dem har gjort so far. Den är liksom mer proffsig än dem tidigare. De vet vad de håller på med nu. Mer genomtänka texter och bättre sound. De hade nog en väldigt stor press på sig att producera något som motsvarade förväntningarna. Svårt, för de var ju skyhöga! Strokes fixade det galant.
Nu ska jag inte babbla sönder det här inlägget. SvammelEmma, fast det är bra ibland. Mitt svammel har lett till att jag och Anna åker till Sunne nästa lördag för att gå på krogen. Anledningen till den lilla turen är såklart att det kommer bli kul men främst att jag pratade väldigt varmt om Sunnepojkar igårkväll. Man kan ju undra varför. För jag har ju ingen erfarenhet med killar från just Sunne. Alls. Jag är bra knäpp. Men hon trodde mig. Så nu bär det av! Vart bor man över natten och vart festar man där då? Tips?

MEN IALLAFALL HAN ÄR SÅ JÄVLA HET! Har ni sett filmen Dålig uppfostran? Inte? GÖR DET.

Schas för fan!

Kommentarer
Postat av: andreas

du borde lyssna på albert hammond jrs sologrejer, mycket bra, strokes fast lite coolare :)

2008-08-30 @ 20:17:29

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback