Update!

Idag gick jag upp sjukt tidigt, klockan sju ringde min alarmklocka. Jag duschade och sant och klockan atta kom Cameron (kompis till Steve, min boss) och hamtade mig. Han drog till jobbet och jag satt pa hans soffa och vantade att manniskor fran nan stadfirma skulle komma. Fick lana hans tvattmaskin, tvattade totalt tre tvattar (svart, fargat och vitt for att vara petig). Stadfolket kom, jag slappte in dem, satte mig pa soffan igen, kollade pa tv, somnade, vaknade, tvattade lite mer, betalade stadarna och gick hem igen med massa rena klader. For besvaret fick jag $20, haha, typ 120 kr. Vart. Det var min dag det. Klockan 14.00,  ca 10 min borjar jag jobba har pa Raglan. Vi har en function har idag 21 brandman med familjer ska fira graduation. Just nu har vi senoritatema, vi har pa oss "spanska" klader en rod och svart klanning med spets, lite dekorationer som girlanger av papperschilifrukter ovanfor baren. Jepp. Annars hander det inte mycket. I fredags var jag pa dejt, k a t a s t r o f! I lordags jobbade jag, likasa pa sondagen och efter jobbet gick vi ut och drack drinkar och dansade. Fast jag var inte pa partyhumor alls. Fy. Slutade med att jag gick hem 03.15 helt sjalv. Gick hem later kanske inte sa konstigt, bara det att jag gick i en timme for att komma hem.. Hade inga pengar till taxi och ingen lust att fraga om lan heller. Sa just nu har jag tva vita veckor. Jag tror jag kommer halla det (undantag nasta onsdag, da ska det festas!)
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback