LORDAGKVALL!

Ratt coolt, MTV-music awards var precis gatan upp fran puben sa nu vimlar det av finkladda pojkar och flickor har omkring. Tjejerna ar uppkladda till tanderna (som Sydneyflickor oftast ar...) Korta klanningar, paljetter, hoga klackar, stora har, silkesmatrial, kuvertvaskor, bara ben, skinnjackor, sotiga ogon, ja ni fattar grejen :) Barbiedockor. Killarna ser mest ut som rocksluskar som borde ta en dusch och klippa sig. Glom det dar med finkladda killar.. Jag har inte festat sen forra sondagen och det var o-roligt (jag var pms-ig :P Enough said.) Efter jobbet (18.00) var jag sa himla shoppingsugen att jag drog ivag till ett stort kopcentrum for att hitta en sot liten rod basker, en stor ring och massa annat smatt och gott. Och shoppade gjorde jag.. Godis, choklad, tuggummi, fyra smirnoff black och tva hahn's super dry ol (favoriten). Fast jag har ingen att dricka med! Anna jobbar och jag har inga pengar pa mobilen, sa inte kan jag ringa nagon heller. Forsokte ga in pa en backpacker bar efter den lyckade shoppingturen fast vakten sag min alkoholpase, "icke sa nicke" sa han och tittade argt pa mig. Ytterligare en kvall slutar (eller borjar?) pa Raglan.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hallå där Emma! Shit, jag har helt missat att du börjat skriva här igen! Har inte hört nåt från dig på länge, är allt bra med dig? Saknar dig lika mycket fortfarande... Skulle va så kul att prata med dig! Typ skype eller nåt? Är det sjukt dyrt att ringa till dig annars? Jag vill veta om du träffat några trevliga killar också! ;) Hörs snart hoppas jag, puss och kram!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback