Damn it! Doh!

Snabba uppdateringar nufortiden! Nu har jag precis jobbat klart. Klockan ar kvart over tio pa kvallen australisk tid. Atta timmar blev det och en trevlig dag/kvall. Brandmanskalaset var prima, alla drack som galningar. Fran tva pa dagen till ja, nar ska de sluta? Fast det gor inget, folk i Australien ar lediga fran jobbet imorgon da det ar Anzac day (rod dag.) Imorgon ska vi minnas alla krigsveteraner levande som doda och hedra dem. Langhelg=brakfylla. Precis som hemma ju! Vi svenskar tar ju till alla ursakter for att fa festa lite. Aah, vet ni. Mina vita veckor holl i fyra dagar. Jag ar alkis pa riktigt (Mamma, jag hoppas inte du laser det har!) Just nu sitter jag har efter jobbet och varvar ner med en sexa vodka, tranbarsjuice och lime. Imorgon blir det jobb igen. Shit, nu antecknar intresseklubben va? Jag aterkommer nar jag har nat mer spannade att beratta.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback