Nyhetens behag.

Jag vet att det endast var några få minuter sen jag publicerade mitt förra inlägg. Anledningen till detta är... Män i kostym! Som sagt jobbar jag på en flygplats, i incheckningsområdet ute på golvet. Jag ser varje dag väldigt mycket folk.. En flygplats måste vara det bästa spaningstället ;)

Jag är verkligen svag för välklädda killar. Igår såg jag min till utseendet idealman. Han var runt 24 år, lång och rakryggad, ungefär 194 cm skulle jag tippa på, han hade en härlig chokladig färg på håret och han var väldigt brun. Nu har jag inte ens nämnt hans snygga kroppsform och vackra ansikte. Haha.. Men det bästa av allt var att på sig hade han en kostym, hans yrke är co-pilot.. Vilken man!
Jag lovar om jag någongång ser honom igen ska jag se till att bjuda honom på kaffe.

Jag borde ha tagit kort på honom. Om jag skaffar en kamera kanske jag skulle kunna ta bilder på snyggt klädda (och snygga) människor på flyplatsen. Typ facehunter i miniatyr. Verkligen i miniatyr. Norrmän och kvinnor har generellt sett, hm, hur ska jag uttrycka mig bäst?.. SKITDÅLIG stil!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback