Nämen, en blogg!

OMSTART (igen!) Nytt och fräscht. NU ÄR DET FÖR FAN SERIÖST OCKSÅ. På riktigt!
Jag är för tillfället såå inspirerad och imponerad av alla dessa stjärnor till tjejer det finns i bloggsfären! Och sen glömmer jag själv bort att blogga. Känns lite bakvänt på något vänster, ungefär som att snylta på någon annan..
Nu ska jag banne mig sluta vara en sån mes (jag ska inte längre censura inläggen i rädsla för att någon jag känner kommer läsa min blogg) och leverera en blogg som kommer roa mig själv och förhoppningsvis andra.

Just nu: Befinner jag mig i Norge. Rättare sagt i ett kollektiv bakom ett enormt flygfält. Jag jobbar nämligen på OSL, Oslo Lufthavn som ligger cirkus 5 mil utanför Oslo. Samhället heter Gardermoen och det är ett skämt att ens kalla det ett samhälle. Jag är totalt isolerad! Det är nog därför jag har tagit upp bloggandet igen. Äntligen har jag hittat något att göra de timmar jag inte jobbar. När jag inte jobbar sitter jag ju mest vid datorn och varför inte då också skriva av mig lite. Som sagt läser jag många bloggar som jag tycker är hur coola som helst. Ni vet, tjejer i min ålder som bloggar om mode, musik och alla andra små guldkorn som gör livet en aning roligare att leva. Så nu ska jag kasta mig in bloggandet jag också! Encourge me! Haha, ego.

En liten personlig "att göra lista"
- Fixa bloggens utseende! Jag vill inte ens veta hur den ser ut i nuläget.
- Köpa mig en egen kamera. Läste media på gymnasiet (visserligen med inriktingen rörlig bild, men det är bara en dålig ursäkt) och äger inte ens en fjuttig liten digitalkamera. Skamligt Emma! Väldigt kul med en blogg utan bilder..... Not!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback