Lockar rockar!

Som jag tidigare ikväll förutspådde, det hände inte. Likt förbannat sitter jag har nu och om jag somnar precis nu, blir det ungefär 4 timmars sömn. Jag och mina kollektivkompisar såg på "28 weeks later" nyss. En zombiefilm, behöver jag berätta mer? Nog om det nu.

Har du som jag lockigt ostyrigt hår (även kallat fluff)? Nu, vid den ringa ålder av 18,5 år har jag kommit på hur man fixar snyggaste lockarna. Lösningen heter fukt. Väldigt enkelt nu när man tänker efter. Tidigare har jag försökt att bekämpa mitt självlockiga hår. Resultatet blev efter alldeles för mycket umgänge med plattången, borsten och hårsprayen, ett slitet och tråkigt hår.. Inte så rockigt. Bestämde mig då för att worka det jag har. Numer är hårinpackningar och leavein-cremer mitt hårs bästa väninna.

Tips från coachen!
- Borsta håret ordentligt innan du tvättar det.
- Använd hårinpackning regelbundet!
- Krama ur så mycket vatten som möjligt med handduken.
- Ha i en leavein-creme och borsta håret försiktigt.
- Låt det självtorka och ha i ytterligare lite creme i håret.
Voilá, så enkelt får du de sexigaste lockarna ;D

Mina favoritprodukter kommer ifrån Tigi, bed head-serien.
Schampoo och balsam, "control freak" och leavein-cremen, "after party".
Bra produkter på många sätt.
Ett, underbara dofter! Mitt schampoo och balsam luktar ananas, mums.
Två, kvalité för bra pris. Beställ hem från internet!
Tre, sist men inte minst. Tigi testar inte sina produkter på djur. Snyggt hår, rent samvete.

44098-33

Min första bild i bloggen är en knallrosa dildo.. Förlåt, hårstylingprodukt.

Kan du tipsa mig om någon riktigt bra hårinpackning?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback