HARD WORK WORK!

Gick och la mig 04.30 efter en mycket lång tid framför datorn. Vaknade 11.00, låg kvar i sängens värme till klockan 13.30. Därefter duschade jag och slängde ihop dagens lunchlåda, tortellini. Kl. 15.00 (nåja, 15.10) befann jag mig på jobbet. Kl. 22.30 var jag hemma i kollektivet igen. Åh yeah. Börjar 07.00 imorgon vilket betyder att jag måste upp klockan sex. Vilket betyder att om jag somnar precis nu får jag näästan 7 timmars sömn. Som om det kommer hända, jag är som min mor säger en nattuggla. Min bästa tid på dygnet är nu.

Imorgon tror jag det blir "ut på byen", alltså Oslo.. Ädla läsare (jag kan ju hoppas på att jag har några, haha), har du/ni någon erfarenhet av Oslos nattliv?

Jobbar tidigt på söndag också. Jädrar vad rock'n'roll.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback