Katten också

Lite tyst i min blogg i några dagar nu. Men slow down in the hills och få inte panik, jag har massa inlägg på g...

Som jag har väntat... Men idag fick jag den äntligen... Min första lön i Norgay!
Därav min galna spenderarrunda tidigare idag. Cyklade till Jessheim (ett närliggande samhälle, lite mindre än en mil bort. Där finns ett stort shoppingcenter som innehåller bl.a. en grym h&m-affär, den är inte lika utplockad som de flesta h&m i Sverige är, aja, tillbaka till saken...) och shoppade, gick lös på hela 388:- ; ) Kjempegreit!

Btw, dammråttor heter hybelkaniner på norska (hybel betyder rum.) Hybelkaniner!! Jag döör x ) Har jag för mycket humor? Möjligt. Kanske bättre att lära ut lite vett och ettikett. Lektion #1: Fråga inte dina nya norska kollegor om ni ska ta en bärs efter jobbet. Eller ja, dina avsikter är ju goda, men inkludera iallafall inte ordet bärs i frågan. Såvida du inte vill bli sedd som en ganska konstig individ ( - Afterwork okej, men bajs..? Tack men nej tack, jag tror att jag avstår ditt förslag..)
Sesådärja, nu vet du det också. Jag hoppas att jag besparar dig från framtida pinsamheter.

Todeloo!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback