Gräv bort Skåne

Huvaligen, för att uttrycka mig kraftfullt. Vilken fredagskväll, fyllerist javisst! Hade inte festat på evigheter och efter att ha fått i mig en flarra rödvin var jag mer än lovligt berusad. Men kul hade jag, annat ska jag inte säga.

Imorse på tåget hem placerade jag min bakdel i en helt tom kupé. Skönt tänkte jag. 2 minuter senare klev det på sisådär 25 stycken skåningar. Där satt man bakfull och jävlig, och inte blev det precis bättre av 25 stycken pratglada skåningar. Jag hatar skånska. Stanna i Skåne skåningar. Förresten, var inte ni på krogen igår som alla andra? Och var inte sådär äckligt glada kl. 09.04 en lördagsmorgon..

Åver and aut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

instämmer. hatar också skånska. stanna för fan i potatislandet där ni hör hemma!

2008-04-04 @ 18:40:26

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback