Det blir aldrig fel när jag tänker, bara när jag pratar

Jag tror att folk uppfattar mig som en ganska smart och skärpt person, det är allra första intrycket av mig. Tänk vad fel folket kan ha. Smart är jag visserligen men skärpan finns inte alltid med i bilden. När jag känner mig bekväm i mitt sällskap händer det att jag inte tänker till innan jag öppnar munnen. Min familj säger skämtsamt (hoppas jag) att de borde göra en Emma-citatbok.

"Vadå? Är hennes lillasyster... yngre än henne?" Hm, kan det verkligen vara så? Haha.

Slog en pling till en god vän för att säga grattis på födelsedagen och överraska henne, för jag är på hemmaplan (woho!) Jag ringde till hennes mobil från mitt hemnummer. När hon svarade lät hon lite skeptisk, och innan jag hinner berätta om min hemresa frågar hon...
A - Men.. Är du i Kil nu?
Moi
- JA HERREGUD, jag är ju hemma!!!
Det slutade med att jag själv blev överraskad.

Detta är enbart gårdagens s.k. blondemoments. Det borde jag kanske inte berätta, men vafan, bjuder på det ( ;

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback