100 % naturlig

Idag var det väldigt lite att göra på jobbet. Så lite att vi fick gå hem hela fem timmar tidigare. Det är så man tjänar stora pengar, oh ja!

Naturell skönhet

När jag kom hem från jobbet gick jag raka vägen upp till toaletten för att tvätta bort sminket. Passade då på att peela ansiktet med strösocker (världens bästa peeling), bara att blanda i rengöringen, sen tvättar man ansiktet som vanligt. Därefter gick jag ner i köket och hämtade olivolja för att massera in i min torra hy.
En billig, enkel och mycket nyttig rutin. Hudflagor i ansiktet är numer bara ett minne blott. Testa själva, huskurer är superbra!

Just nu sitter jag och dricker vitt vin, chardonnay. Riktigt gott och lättdrucket, Fortant heter det.
Ett litet tips från mig till dig såhär på lördagskvällen, vitt vin är gott att blanda med sockerdricka. Kallas "en daagens", (detta skall sägas med stockholmsdialekt.)

TJING!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback